Alig múlt el két hét azóta, hogy a Délmagyarország c. napilap beszámolt a következőkről:
"a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumban (GKM) előző nap lezajlott tárgyaláson eldőlt: az M43-as sztráda Makótól kétszer két sávos autópályaként folytatódik a határig, nem kétszer egy sávos gyorsforgalmi útként. Ezt a hatalmas forgalom indokolja. Az államtitkár, Csongrád megyei országgyűlési képviselő elmondta, 2013-ig kétezermilliárd forintot költenek Brüsszelben is jóváhagyott forrásokból közlekedésfejlesztésre. Ezen a fórumon tolmácsolta azon szakmai aggodalmakat is, hogy vajon lesz-e Szeged környékén annyi építőipari szak- és segédmunkás, amennyi a több 10 milliárd forintos beruházásokhoz szükséges."
Újhelyi megmondta hát a tutit. Lesz sztráda, nem ám autóút! Lesz pénz, elköltenivaló. (Meg lágy kenyér azoknak akik dolgozni akarnak.) Csupán az a kérdés lesz e annyi munkaerő... (Kvázi egy csapásra megoldódik a munkanélküliség problémája is?)
Nos barátom tudni véli, (barátjának a jólértesült ismerőse kikotyogta, a forrás még ellenőrízetlen) hogy az EU ugyan támogatja a számára is fontos nemzetközi tranzitút sztrádásítását, csakhogy nem ad ennyit, illetve ad, tartja az szavát, a pénz lehívásához a projektnek jelentősen nagyobb önrészt kell felmutatnia.
Kérdés tehát honnan lesz erre pénz előteremtve a megnövelt önrész biztosítására?
Nagyobb önrészt követel az EU a 43-as sztráda építéséhez?!
2007.12.02. 09:43 ivcsek
Szólj hozzá!
Címkék: ivcsek közlekedés eu szeged ügy munkanélküliség újhelyi
A bejegyzés trackback címe:
https://szegedszeggel.blog.hu/api/trackback/id/tr48249471
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.