Elég gázos!

Pedig csak a gázóra mérőszámát próbálta bediktálni személyesen. Mikor meglátta a sorban álló többszáz embert, megkísérelte a lehetetlent, az ajtóhoz somfordált, az egész csak fél perc, gondolta, de a tömeg egymást hergelve "lenyanyázva" zavarta volna az alvégre. Térült fordult, hazament. Telefonálni próbált. Többedére sem sikerült neki elérni valakit odaátról, a szolgáltatói térfélről.
Elsétáltam ma arra, máris utcányi sor kígyózik arra készülvén, hogy...
Egyre inkább az a benyomásom, ezt nem ússzuk meg: ez a mennyiségű indulat, ami felgyűlt az emberekben ki fog csapódni valahol, valamikor.
"Az Égáz-Dégáz Zrt. kommunikációs vezetője, Balla Eleonóra észrevételeinkkel kapcsolatban elismerte, hogy túlterheltek a telefonvonalak, mivel a gázár-kompenzációs problémák összetalálkoztak a mérőóraállás bejelentésének időszakával, február 20-ával. A magas részszámlákkal kapcsolatban azt a választ kaptuk: azok átlagos időjárási viszonyokra készültek, most, az enyhe tél miatt jelentős a különbség a becsült és a tényleges fogyasztás között. Lehet kérni az éves mennyiség csökkentését, be lehet diktálni havonta is a fogyasztást, amire a legegyszerűbb módszer a www.egaz-degaz.hu honlapon található e-mail cím."
"Telefonon azonban nem lehet megkapni a gázszolgáltatót, mert „muzsikálnak félórákat, aztán megint a központ hívószáma jön be" – mondja – Verőczei Márta –, akinek minden hónap 20-áig kellene bediktálnia az óraállását. Negyed nyolcra ért a Szent István térre, de már kilencvenen álltak előtte. Tízig ér rá, utána dolgoznia kellene"
Délmagyarország
"Soha reprezentatívabb felmérést közvélemény-kutató nem készíthetett volna a hazai internethasználatról, mint tegnap, a gázszolgáltató Szent István téri ügyfélszolgálata előtt. Ott gyülekeztek mindazok az ügyfelek, akiknél otthon nincs bekötve az internet, és nem tudják elküldeni elektronikus levélben a gázórájuk állását. Így bűnhődik az, aki nem fizet elő az internetre – ezt táblát nyugodtan a szerencsétlen ügyfelek nyakába lehetett volna akasztani."
Délmagyarország